Новини Lifecell [21] |
Новини Київстар [189] |
Новини Vodafone Україна [9] |
Новини Skype [22] |
Новини CDMA [21] |
Новини Укртелекома [30] |
Новини Beeline [86] |
НовиниLife [134] |
Новини МТС [209] |
22:42 В Viber з'явилися списки рассылок, а також можливість закреплять сообщения и отвечать на конкретные посты в группах |
Разработчики мессенджера Viber представили ряд оновлень, включаючи можливість закріпити повідомлення в групах, відповідати на конкретні пости в групах, а також розсилки, що дозволяють відправляти одну і ту ж саму повідомлення одночасно декільком користувачам в особистих чатах. Відзначимо, що закріплені повідомлення дозволяють учасникам груп встановлювати певний пост нагорі чату, щоб акцентувати увагу всіх на найголовнішому в бесіді. Такі повідомлення виглядають як фіолетовий банер у верхній частині сторінки. Кожен учасник чату може закріпити будь-яке повідомлення за допомогою тривалого натискання та вибору пункту «Закріпити» (Pin) у випадаючому меню. Після цього повідомлення залишається на місці, поки адміністратор не змінить або не видаляє його. В число інших оновлень для чатів входять можливість відповісти на конкретні повідомлення в розмові між декількома користувачами, не прерывая естественный ход бесед. Після того як користувач зажестить повідомлення та вибере «Відповісти», у відправленому повідомленні з'явиться контекст, прояснюючий, на що саме дається відповідь. В свою чергу списки розсилки дозволяють приватно надіслати одну і ту ж повідомлення ряду контактів. Ця функція є більш зручною альтернативою створенню безлічі груп для розсилки одного-двох повідомлень. При цьому цей відправник економіє час, позбавляючись від необхідності пересилати повідомлення кожному контакту окремо. Після створення списку розсилки та відправки першого повідомлення список буде зберігатися в чатах користувача. Повідомлення отримують тільки ті користувачі, в список контактів яких є відправник. Для одержувача повідомлення буде виглядати так, як це було відправлено йому особисто. Нагадаємо, що мессенджер Viber є частиною японської Rakuten Group, його аудиторія складає 800 мільйонів унікальних користувачів у 193-х країнах світу, з яких близько 20 мільйонів складають жителі України.
|
|
Всього коментарів: 0 | |